Biblia opowiedziana dzieciom

Zbliżająca się Wielkanoc, do tego wkrótce wszędzie uroczystości pierwszokomunijne i temat Biblii pojawia się w każdym punkcie sprzedaży książek. Można powiedzieć do wyboru i do koloru. Oczywiście nawet w wersji komiksów itp. To wydanie należy do jednych z najciekawszych i naprawdę pięknie wydanych, jakie miałam okazję widzieć. Oferuje treść, jakość i takie poważne, a nie tylko "dziecięce" podejście do tematu.
Treść wiadomo, znana wszystkim, tutaj napisana przystępnie i dostosowana do młodego odbiorce. Przy tym przepięknie dodane zdjęcia, ilustracje. Poznamy nawet dzieła sztuki, inspirowane Pismem Świętym i jego przypowieściami i bohaterami. Pierwszy raz czytałam w typowej Biblii o tym, jak powstaje papirus albo o Jezusie w sztuce filmowej. I w ogóle mi to nie przeszkadza. Powaga księgi nic na tym nie traci, wręcz przeciwnie, ważne treści pozostają, książka staje się przystępna, a przecież o to chodzi, by czytać, a nie położyć na półce, tylko dla samego jej wyglądu i posiadania.
Takie wydanie warto mieć w domu zawsze i na każdą okazję, nie tylko na prezent.


Niekoniecznie/ Warto dać szansę / Polecam/ Polecam jak najbardziej:)

Tytuł: Biblia opowiedziana dzieciom. Stary i Nowy Testament; Wydawnictwo: Jedność; . Oprawa twarda. 400 stron.

Komentarze

  1. Piękne wydanie. Sama dawno temu chciałam takie mieć, ale nie było mi dane, ostatecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz