Magiczny świat baśni dla dziewczynek

Duży zestaw opowieści dla dzieci. Niekoniecznie tylko dla dziewczynek, bowiem tematami wcale nie są jedynie wróżki, lalki, księżniczki itp. Rozumiem jednak, że różowy kolor okłądki może determinować grupę odbiorców. :)
W sumie 83 historie. Różne, bo znajdziemy i klasyczne pozycje takie jak Calineczka, Jaś i Małgosia, Złotowłosa i trzy niedźwiadki i im podobne znane bajki i baśnie, ale i krótsze, można powiedzieć bardziej współczesne opowiadania (Leniwa karetka, Złodziejska taksówka).
Jedna z historii, szczególnie mnie zadziwiła. Nie znałam takiej wcześniej i z pewnym dystansem ją czytałam (dla przedszkolaka szczególnie ostrożnie, bo jest o pomyśle zabicia dzieci). Griselda, bo tą opowieść mam na myśli, zaskoczyła mnie i to niestety nie w pozytywnym znaczeniu.
Sam język opowiadań, raczej pozostawia do życzenia. Nie czyta się lekko i płynnie, jakby można sie spodziewać.
Plusem jest ilość i różnorodność za przystępną cenę.

Niekoniecznie/ Warto dać szansę / Polecam/ Polecam jak najbardziej:)

Tytuł: Magiczny świat baśni dla dziewczynek; Wydawnictwo: Feniks Oprawa twarda. 400 stron.

Komentarze