Moja pierwsza encyklopedia . Natura.

 Okładka książki Natura : moja pierwsza encyklopedia
Bardzo dobra pozycja edukacyjna dla dzieci.
Kubuś Puchatek wraz z przyjaciółmi jest tutaj tylko "przykrywką" dla poznawania nowych interesujących rzeczy.
Konkretne informacje o otaczającym nas świecie. Są bliższe nam opisy; rzeki, jeziora, dębu, jabłka, marchwi, wiatru, chmur itp. Jak i te mniej znane na co dzień o jaskiniach, górach lodowych, planetach.
Wszystko podzielone tematycznie w rozdziałach; o wodzie, ziemi, niebie, roślinach i porach roku. Do tego przepiękne zdjęcia, chwilami tak realistyczne, że aż warzywko chce się zjeść albo położyć na plaży pod kokosową palmą :)
Polecam małym odkrywcom, a i duży przy okazji znajdzie na pewno coś, czego jeszcze nie wiedział. Ja na przykład nie miałam pojęcia jak nazywa się największy gejzer na świecie, a teraz już wiem :)


Niekoniecznie/ Warto dać szansę / Polecam/ Polecam jak najbardziej:)

Tytuł: Natura. Moja pierwsza encyklopedia ; Wydawnictwo: Egmont . Oprawa twarda. 192strony.

Komentarze