"Ilustrowana Księga Baśni"


 Okładka książki Ilustrowana księga baśni
Zbiór klasycznych baśni, które każdy zna z dzieciństwa. Królewna Śnieżka, Roszpunka, Stoliczku nakryj się!, O rybaku i rybce itp...
Tekst pisany językiem, przeznaczonym raczej dla dzieci starszych. Mniejsze mogą mieć kłopot ze zrozumieniem niektórych fragmentów (dodam, że jak to w tych bajkach bywa, dosyć okrutnych, o krzywdzeniu, zjadaniu, czy uśmiercaniu kogoś).
Jako matkę zaskoczyło mnie, że tyle razy czytałam różne bajki i wydawało mi się, że znam je dokładnie. Tymczasem, czytając to wydanie, dowiedziałam się, że złe siostry Kopciuszka "nie mogąc pogodzić się z myślą o szczęściu Kopciuszka, rozchorowały się z zazdrości i umarły"...Człowiek uczy się całe życie ;-)
Co do wydania, mam takie w miękkiej oprawie i cóż, nie sprzyja częstemu czytaniu, niestety. Ale moja wina, sama wybrałam. Ilustracje piękne i duże.


Niekoniecznie/ Warto dać szansę / Polecam/ Polecam jak najbardziej:)

Tytuł: Ilustrowana Ksiega Baśni Wydawnictwo Publicat. Oprawa miękka. 392strony.


Komentarze